پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119699
بدهکاران بانکي به دنبال خريد سهام باشگاه پرسپوليس/ تريبون خاص براي آقاي خاص!
تاریخ انتشار : 1393/09/12
نمایش : 996
در يک مناظره که در شبکه دو سيمابرگزار شد، امير خادم نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش به يک باره دليل عدم واگذاري پرسپوليس به حسين هدايتي رااعلام کرد، وي عنوان داشت صلاحيت هدايتي از سوي نهادهاي نظارتي براي تصدي رياست هيئت مديره رد شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با مشخص شدن زمان نهايي قيمت‌گذاري سهام پرسپوليس و استقلال ميزان شايعات در مورد اينکه سهام اين دو باشگاه به چه‌کسي فروخته خواهد شد افزايش يافت.

چهارسال پيش وقتي اسناد مربوط به قيمت‌گذاري سهام پرسپوليس و استقلال به رسانه‌ها راه يافت، ظرف کمتر از چند‌ماه 2معاون سازمان خصوصي‌سازي‌ مجبور به استعفا شدند.

اما در يک مناظره  که در شبکه دو سيمابرگزار شد، امير خادم نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش به يک باره دليل عدم واگذاري پرسپوليس به حسين هدايتي رااعلام کرد، وي عنوان داشت صلاحيت هدايتي از سوي نهادهاي نظارتي براي تصدي رياست هيئت مديره رد شده است.

اما به يک باره و برخلاف رويه اين برنامه که ميهمان تلفني به معناي متعارف آن را ندارد، حسين هدايتي روي خط آمد و صحبت هايي را مطرح کرد؛البته از وي در اين برنامه تصاوير ضبط شده اي نيز پخش شد که درباره واگذاري اين تيم به بخش خصوصي بود.

بررسي ها نشان مي دهد که حسين هدايتي اسپانسر اين برنامه است؛ به همين دليل، در اين برنامه تريبوني براي وي فراهم شده بود تا زمينه خريدپرسپوليس را براي وي فراهم کند؛ اما اين اتفاق در حالي روي داده که اساساوي فاقد صلاحيت براي اين اقدام است.

رسانه ملي که بايد در اين زمينه ها با دقت بيشتري رفتار کند، اين برنامه را به هدايتي و تهيه کننده اش واگذار کرده است. انتظار مي رود مديران جديد رسانه ملي در اين راستا تدابيري را بينديشند تا اين رسانه که اثرگذاري قابل توجهي در ميان افکار عمومي و مسئولان دارد، تريبوني دراختيار اشخاصي نباشد که مجوز فعاليت نداشته و در تلاشند تا از اين طريق فشار رواني را بر تصميم سازان وارد کنند.

اين در حاليست که رئيس خصوصي سازي نيز عنوان داشته که بدهکاران بانکي امکان خريد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را ندارندکه اشاره به حسين هدايتي نيز به شمار مي رود.اين موارد نشان مي دهد رسانه ملي بايستي توجه داشته باشد که تبديل به تريبوني براي افرادي که چنين کارنامه اي دارند، نشود.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html